لاغری به روش کرایولیپولیز

در حال حاضر دیگر دستگاه RF جهت لاغری موضعی مورد استفاده قرار نمی گیرد و یک روش قدیمی محسوب می شود. جایگزین آن روش لاغری موضعی به وسیله دستگاه کرایولیپولیز است. در ادامه این نوشته از سایت کلینیک راشا، بهترین کلینیک لاغری اصفهان قصد داریم درباره روش کرایولیپولیز اطلاعاتی خدمت شما ارائه کنیم.

کرایولیپولیز یک روش جدید است که شامل خنک سازی غیر تهاجمی چربی بدن برای تجزیه سلول های چربی و در نتیجه کاهش چربی بدن بدون آسیب به بافت های دیگر است.

لاغری موضعی به روش کرایولیپولیز | بهترین کولتک اصفهان

صفحه اینستاگرام مرکز راشا بهترین کلینیک لاغری اصفهان

دلایل چاقی موضعی در افراد چیست؟

بسیاری از افراد دارای وزن متناسب هستند ولی در برخی نواحی مبتلا به چاقی موضعی هستند. این تجمع چربی در اطراف پهلوها، شکم، باسن و ران ها دیده می شود. در بعضی مواقع این تجمع چربی به صورت سلولیت ظاهر می شود. سلولیت حالتی است که در آن توده های چربی در مناطقی ازبدن و زیر پوست برجستگی ایجاد می کنند و ظاهر پرتغالی به پوست می دهند. علت ایجاد سلولیت کاهش جریان خون در این نواحی است و بیشتر در زنان مشاهده می شود.

بسیاری از افراد از عمل جراحی و بی هوشی که می توانند تهاجمی باشند بیم دارند و تمایلی به انجام این روش ها ندارند. به این افراد نیز توصیه می شود از روشهای غیر تهاجمی و بدون خطر مانند دستگاه لاغری 3-MAX که ترکیبی از RF ، کویتیشن و واکیوم می باشد استفاده کنند. این روش با طول موج مشخصی باعث از بین بردن چربی های موضعی می شود.

افراد معمولا برای لاغر کردن این نواحی به انواع رژیم ها روی می آورند ولی در طی آن دچار لاغری کلی می شوند و ناحیه مورد نظر همچنان نسبت به سایر نواحی چاق است. در این موارد به افراد توصیه می شود در کنار یک برنامه غذایی مناسب و فعالیت بدنی از دستگاه های لاغری موضعی استفاده کنند.


مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

رژیم لاغری برای کارمندان

دستگاه لاغری RF

RF یا رادیو فرکانسی

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم