دستگاه لاغری کولتک چه مزایایی دارد؟

دستگاه لاغری کولتک | تا زمانی که به طور کلی سالم هستید و هیچ گونه بیماری یا عفونت پوستی در ناحیه تحت درمان ندارید، دلایل پزشکی کمی وجود دارد که چرا نباید این درمان را انجام دهید. توجه داشته باشید زنان باردار و شیرده نمی‌توانند این درمان را انجام دهند.

زمان صرف شده برای یک جلسه درمانی به اندازه ناحیه مورد درمان بستگی دارد که بر تعداد جلسات مورد نیاز نیز تأثیر می گذارد. این می تواند بین ۱ تا ۳ جلسه در همان ناحیه با فاصله ۶ تا ۸ هفته باشد. یک جلسه درمان به طور متوسط حدود ۷۰ دقیقه طول می کشد، از جمله سرد کردن کنترل شده اولیه و گرم شدن کنترل شده نهایی در پایان، دما باید به -۸ درجه سانتیگراد به مدت ۶۰ دقیقه در طول جلسه درمان کاهش یابد.

هزینه درمان بستگی به ناحیه (های) تحت درمان و نشانه دارد. مناطق کوچکتر ممکن است هزینه کمتری داشته باشند. نتیجه پس از استفاده از سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک دائمی خواهد بود. اکثر بیماران به کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی سلول های چربی در ناحیه تحت درمان دست می یابند و حتی به میزان ۴۵ درصد می رسند.

کلینیک پزشکی ورزشی راشا

بهترین کلینیک لاغری اصفهان  | دستگاه لاغری کولتک

سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک چگونه کار می کند؟

برای دستیابی به این هدف لاغری ، دستگاه لاغری کولتک دارای اپلیکاتورهای مختلفی است که برای تمام نواحی بدن سازگار است. همه لوازم جانبی در دمای -۸ درجه سانتیگراد کار می کنند.

روش سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک با مکانیسم عمل بر اساس اصل آسیب پذیری سلول های چربی (آدیپوسیت ها) در برابر تغییرات دما عمل می کند که در آن بافت چربی انجماد باعث مرگ سلولی کنترل شده (آپوپتوز سلول های چربی) می شود.

این برای درمان و حذف نواحی کوچک چربی موضعی در نواحی مختلف بدن با استفاده از دمای بسیار سرد برای از بین بردن سلول های چربی به روشی غیرتهاجمی طراحی شده است.

استفاده از دستگاه لاغری کول تک چه احساسی دارد؟ آیا دردناک است؟

زمانی که دسته‌های سرد کننده دستگاه کول تک فرایند ساکشن و خنک کردن سلول‌های چربی را انجام می‌دهند، امکان دارد اندکی احساس سوزش داشته باشید که کاملا طبیعی است و پس از گذشت اندک زمان به آن عادت می‌کند و محل مورد درمان بی‌حس می‌شود. معمولا احساس ناراحتی پیش آمده حدود ۱۰ دقیقه پس از درمان از بین می‌رود.

محل تحت درمان به آرامی شروع به گرم شدن می‎کند. برخی از مراجعه کننده به خاطر برگشتن جریان خون در نواحی تحت درمان احساس ناراحتی می‌کنند ولی این موضوع کاملا زودگذر است و ماساژ در ناحیه تحت درمان امری کاملا ضروری است.

آیا پس از جلسات درمانی نیاز دارم که برنامه غذایی و ورزشی خاصی را دنبال کنم؟

خیر. هیچ نیازی به استفاده از برنامه‌های غذایی و ورزشی خاص نیست. البته تجربیات ثابت کرده افرادی که سبک زندگی روزمره و غذایی سالمی دارند نتیجه سریعتر و بهتری دریافت می‌کنند.

بهترین پیکر تراشی اصفهان |  دستگاه لاغری کولتک

نتایج دستگاه لاغری کولتک دائمی است یا موقتی؟

نتایج بدست آمده کاملا دائمی هستند و سلول‌های چربی سرد شده که تحت درمان قرار گرفته‌اند طی جلسات درمان بعدی کاملا از بین رفته و موجب کاهش وزن می‌شوند.

البته لازم به ذکر است که مراجعه کنندگان همیشه باید رژیم غذایی خود را رعایت کنند. اگر مراجعه کننده پس از دوره درمان به پرخوری و فعالیت کم ادامه دهد مجدد دچار چربی انباشته شده می‌شود.

آیا نتیجه بدست آمده پس از مدتی از بین می‌رود؟

سایز از دست رفته پس از استفاده از دستگاه لاغری کول تک قابل بازگشت نیست مگر اینکه اضافه وزن زیاد و یا سبک زندگی ناسالم برای مدتی طولانی داشته باشد که در ان صورن کل بدن سایز اضافه می‌کند.

البته تجربیات ثابت کرده افرادی که از این راه درمانی استفاده می‌کنند خیلی محتاط‌تر در سبک زندگی و فعالیت روزمره و حتی رژیم غذایی عمل می‌کنند.

بهترین کولتک اصفهان | دستگاه کولتک -باید ها و نباید ها

سوالات متداول

آیا با یک جلسه کول تک میتوانم نتیجه بگیرم؟
در واقع این سوال بسیار کلی است و به هدف شما، شرایط فعلی بدنی شما BMI شما و خیلی چیز ها بستگی دارد اما طی یک جلسه بین ۴-۳ کاهش سایز را تجربه خواهید کرد.

آیا استفاده از دستگاه کول تک سن خاصی دارد؟
توصیه میشود افراد بالای ۱۸ سال سن از این دستگاه استفاده کنند.

آیا استفاده از دستکاه کول تک نا محدود است ؟
خیر شما نهایتا مجاز هستید که هر سال ۳ بار کول تک انجام دهید.

فاصله زمانی بین هر جلسه کول تک چه مدست است؟
فاصله زمانی بین هر جلسه کول تک حداقل یک ماه و نیم تا دو ماه است.

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم