معرفی دستگاه کول تک

در این نوشته از سایت کلینیک راشا، بهترین کلینیک لاغری اصفهان قصد داریم مطالبی درباره دستگاه کول تک خدمت شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه کول تک یکی از دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی و بدون درد است که می‌تواند ناحیه‌ای از بدن شما را که دارای چربی اضافه است، با استفاده از تکنولوژی موجود به شکل دلخواه در آورد. روش کار این دستگاه به این شکل است که سلول‌های چربی به‌وسیله فرایند انجمادی و به شکل طبیعی از بدن دفع می‌‎شوند. مبنای کار این دستگاه، مرگ سلول‌های چربی بر اثر انجماد است و می‌تواند باعث کاهش سایز محسوس ناحیه مدنظر شود. معمولاً باتوجه‌به اینکه چاقی در اندام‌های بدن به‌صورت قرینه تشکیل می‌شود، از هندپیس دوتایی این دستگاه استفاده می‌کنند، اما اگر ناحیه مدنظر مانند غبغب، یک‌طرفه باشد، از هندپیس تکی دستگاه کول تک بهره ‌می‌گیرند.

نحوه عملکرد دستگاه کول تک

روند کاری این دستگاه  به این شکل است که در گام اول سلول‌های چربی را در زیر پوست جمع می‌کند و سپس با استفاده از انجماد، باعث مرگ این سلول‌های چربی می‌شود. در ادامه این سلول‌های مرده به شکل طبیعی و توسط سوخت‌وساز بدن و به‌ مرور زمان، از بدن خارج می‌شوند. می‌توان مدعی شد که فرایند دفع شدن چربی‌های اضافه از بدن به‌صورت کاملاً طبیعی رخ می‌دهد و این روش، هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند. فرایند کاری این دستگاه بر روش‌های معمول مانند رژیم گرفتن نیز برتری دارد و می‌تواند به شکلی دائمی لاغری را برای شما به ارمغان بیاورد. زمانی که شما رژیم غذایی را رعایت می‌کنید، سلول‌های چربی در بدن شما کوچک‌تر می‌شوند و اگر رژیم غذایی را رها کنید، این سلول‌ها دوباره شرایط قبلی باز می‌گردند اما در این روش، سلول‌های چربی از بین می‌روند و لاغری موضعی به‌صورت دائمی رخ می‌دهد.

صفحه اینستاگرام مرکز راشا بهترین کلینیک لاغری اصفهان

کدام نواحی از بدن می‌توانند به وسیله دستگاه کول تک درمان شوند؟

همان‌طور که اشاره شد، لاغری با این دستگاه ، درمانی موضعی است و بر روی تمام چربی‌های بدن تأثیر نخواهد گذاشت. در این روش درمانی، کاهش سایز به‌عنوان هدف در نظر گرفته شده است و نه کاهش وزن. ناحیه‌هایی از بدن که می‌توانند توسط دستگاه کول تک تحت درمان قرار گیرند، عبارت‌اند از:

  • کمر
  • پهلوها
  • بازوها
  • غبغب
  • ران‌های داخلی و خارجی
  • چربی‌های شکم

مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور

کدام افراد جزو موارد منع استفاده از LPG هستند؟

موارد منع استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری

آنالیز وزن و چربی

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم