بررسی نتایج کول تک

در این نوشته از سایت کلینیک راشا، بهترین کلینیک لاغری اصفهان قصد داریم نتایج کولتک را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کول تک

کول تک یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن چربی‌های بدن است که شامل بیهوشی و جراحی‌های سخت و تهاجمی نیست. این روش درمانی بر اساس اصل خنک‌کردن چربی زیر پوست عمل می‌کند تا جایی که سلول‌های چربی در فرآیند خنک‌سازی از بین می‌روند.

از روش کول تک برای کاهش چربی در برخی نواحی بدن استفاده می‌شود که عبارت‌اند از:

  • بالا و پایین شکم
  • قسمت داخلی و خارجی ران
  • پهلوها
  • بازوها
  • ناحیه چانه
  • چربی دور سینه
  • زیر باسن

آمادگی برای کول تک

روش کول تک به آمادگی زیادی نیاز ندارد. با این حال، باید از سالم‌بودن بدن خود اطمینان حاصل کنید و آزمایش‌های دوره‌ای را پشت گوش نیندازید. کول تک یک راه‌حل کاهش وزن نیست و افراد دارای اضافه وزن یا چاق، کاندیدای ایده‌آلی نیستند. یک کاندید ایده‌آل مناسب، فردی است که از وزن ایده‌آل خود خیلی دور نیست و به‌دنبال تناسب اندام است.

اگرچه کبودی ناشی از مکش اپلیکاتور پس از کول تک رایج است؛ اما بهتر است قبل از انجام کول تک، از مصرف داروهای ضدالتهابی مانند آسپرین خودداری کنید. این کار به کاهش هرگونه کبودی که ممکن است رخ دهد کمک می‌کند.

صفحه اینستاگرام مرکز راشا بهترین کلینیک لاغری اصفهان

اثرات کول تک | بهترین کلینیک لاغری اصفهان

نتایج کولتک

زمان بهبودی پس از کول تک بسیار کم است. اکثر افراد بلافاصله پس از کول تک می‌توانند فعالیت عادی و روزانه خود را از سر بگیرند. گاهی اوقات ممکن است در ناحیه تحت درمان، قرمزی یا درد جزئی ایجاد شود؛ اما با انجام مراقبت های بعد از کول تک همه‌ی عوارض جانبی جزئی معمولاً در عرض چند هفته فروکش می‌کنند.

نتایج در نواحی تحت درمان ممکن است در عرض ۳ هفته پس از عمل به‌طور قابل‌توجهی مشاهده شوند. معمولاً نتایج دلخواه پس از ۲ یا ۳ ماه به دست می‌آیند و فرآیند تخلیه‌ی چربی تا ۶ ماه پس از درمان اولیه ادامه می‌یابد.

برخی افراد و همچنین نواحی خاصی از بدن ممکن است به بیش از یک جلسه‌ی درمانی نیاز داشته باشند. با این حال، کول تک نواحی محدودی از بدن را درمان می‌کند؛ بنابراین جلسات درمانی بیشتر معمولاً تنها در صورتی انجام می‌شود که بخواهید چند ناحیه از بدن را تحت درمان قرار دهید. کول تک چاقی را درمان نمی‌کند و نباید جایگزین سبک زندگی سالم شود. مراقبت های بعد از کول تک همراه با ادامه‌ی رژیم غذایی سالم و ورزش منظم برای حفظ نتایج دلخواه بسیار مهم است.


مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

بهبود درد عصب سیاتیک با ماساژ

مقدار پروتئین مورد نیاز بدن

معرفی انواع تیپ بدنی

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم