حرکات یوگا در دیسک کمر موثرند؟

تاثیر حرکات یوگا در دیسک کمر | یوگا ورزشی است که با تکنیک تنفس، تمرکز، مراقبه و مدیتیشن می‌تواند باعث صاف‌شدگی و تقویت ناحیه کمر شود. حرکات یوگا می‌توانند فشار، تنش و استرس و گرفتگی عضلات کمر را برطرف کنند و باعث تسکین دیسک کمر شوند.

بهترین کولتک اصفهان | بهترین کلینیک لاغری اصفهان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | فواید یوگا شیواناندا

یوگا دیسک کمر را حادتر می کند؟

اگر حرکات اصولی، دقیق و آهسته و زیرنظر مربی یوگا و پزشک انجام شوند نه تنها باعث حادتر شدن دیسک کمر نمی‌شوند بلکه تنش و استرس وارده بر عضلات کمر را برطرف کرده و درد و گرفتگی عضلانی در ستون فقرات را تسکین می‌دهند.

چه کسانی می توانند حرکات یوگا را برای دیسک کمر انجام دهند؟

افرادی که از درد کمر ناگهانی یا درد کمر مزمن رنج می‌برند بهترین گزینه برای حرکات یوگا هستند. مبتلایان به دیسک کمر هم می‌توانند با انجام حرکات یوگا زیر نظر پزشک درد دیسک خود را تسکین داده یا درمان کنند. افرادی که از دردهای مزمن رنج می‌برند بهتر است سراغ حرکات آهسته‌تر یوگا برای دیسک کمر بروند.

بهترین کولتک اصفهان | بهترین کلینیک لاغری اصفهان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | آشنایی با حرکات یوگا برای لاغری ران و تناسب اندام

چه کسانی نباید حرکات یوگا را برای دیسک کمر انجام دهند؟

اگر پیش از این، عمل جراحی دیسک کمر انجام داده‌اید بهتر است ابتدا با متخصص مشورت کنید. افرادی که از عارضه خاص کمر مانند شکستگی ستون فقرات رنج می‌برند نمی‌توانند گزینه مناسبی برای حرکات یوگا برای دیسک کمر باشند.

افرادی که بیمار هستند، عمل جراحی داشتند یا از شکستگی یا دررفتگی رنج می‌برند نباید حرکات یوگا را انجام دهد.