بررسی نکات مراقبتی بعد از عمل بادی جت

در این نوشته از سایت کلینیک راشا، بهترین پیکر تراشی اصفهان نکات مراقبتی بعد از عمل بادی جت را مورد بررسی قرار می دهیم.

بادی جت چیست؟

در واقع بادی جت لیپوساکشن به بهره‌گیری از آب است. به زبان ساده‌تر دستگاه بادی جت محلول با فشار ملایم چربی‌های شل شده را از جای خود بلند می‌کند و سپس با استفاده از ساکشن این چربی‌های اضافی از بدن خارج خواهد شد. لیپوساکشن با استفاده از دستگاه بادی چت به راحتی چربی‌های عمیق را خواهند شکست و به جمع شدن پوست هم کمک بسیار زیادی می‌کند.

مراقبت های بعد از عمل بادی جت

معمولاً بعد از عمل بدن افراد دچار کبودی و تورم خواهد شد که این‌ها همه از عوارض عمل است و بعد از مدتی از بین خواهند رفت. بعد از عمل بادی جت مراقبت‌های را باید انجام داد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

استفاده از گن‌های مخصوص

بعد از عمل بیمار باید به‌طور مرتب از گن‌های مخصوص بادی جت استفاده کند. مدت زمان استفاده از این گن‌ها بستگی به نظر پزشک معالج دارد (اما معمولاً دو الی سه هفته باید از این گن‌ها استفاده کنید). استفاده از این گن‌ها در کاهش تجمع مایعات زیر پوست بسیار مؤثر است. علاوه بر کاهش مایعات زیر پوست، استفاده از گن باعث می‌شود تا اتصال پوست به بافت‌های زیرین با سرعت بیشتری انجام شود.

جراحی لیپولیز | بهترین کولتک اصفهان

پرهیزات عذایی

از مصرف غذا‌های چرب و پرنمک اجتناب کنید. بهتر است برای خود یک رژیم غذایی مناسب تهیه کنید و به آن پایبند باشید تا تناسب اندام خود را حفظ کنید.

ترگ سیگار و الکل

بعد از عمل بهتر است به سراغ سیگار و مشروب نروید. اگر به این مواد اعتیاد دارید، این موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارید و بپرسید تا چه زمانی استفاده از این موارد منع مصرف دارد.

صفحه اینستاگرام مرکز راشا بهترین پیکر تراشی اصفهان

پیروی از دستورات پزشک

بعد از انجام عمل پزشک برای شما دارو‌هایی را تجویز می‌کند، نسبت به مصرف این دارو‌ها حساس باشید و آن‌ها را منظم استفاده کنید.

مصرف بیشتر مایعات

بدن بعد از انجام عمل دچار کمبود آب بدن خواهد شد، بهتر است تا مصرف مایعات را افزایش دهید تا این کمبود آب جبران شود.


مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

روش های کاهش چربی شکمی

تمرینات یوگا برای رفع یبوست

رفع یبوست با حرکات حرفه‌ ای یوگا

1 دیدگاه

  • ارسال شده 30 مهر 1402 01:00 0Likes
    توسط سپهری

    انجام بادی جت سختی های خودشو داره اما نکاتی که بعد از انجامش یادآوری میکنندو استفاده از گن استاندارد و با کیفیت کمک بزرگی برای موفقیت و نتیجه بهتر کار پیکرتراشی هست

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم