بررسی نکات مراقبتی در لاغری با دستگاه کولتک

درمان معمولاً با كمترین تهاجم بدنی در نظر گرفته می شود، درد و ناراحتی قابل تحملی طی درمان به دلیل دمای سرد تجربه می شود، اما این معمولاً تنها برای چند دقیقه اول است و سپس با بی حس شدن ناحیه كاهش می یابد. در این مطلب از سایت کلینیک راشا، بهترین کولتک اصفهان نکات مراقبتی در لاغری با دستگاه کولتک را مورد بررسی قرار می دهیم.

معمولاً می توانید فوراً پس از درمان به اكثر فعالیت های عادی خود بازگردید، گرچه تورم خفیف، قرمزی، بی حسی، حساسیت و دردباقی مانده را برای چند روز اول یا در پی درمان تجربه خواهید كرد. در صورت نیاز، می توانید داروهای مسكن معمولی را مصرف كنید. ممكن است كبودی رخ دهد كه می تواند كمی بیشتر دوام آورد. درمان معمولاً با هیچ گونه مشكل طولانی مدتی همراه نیست. به شما توصیه می‌شود آب زیادی بنوشید تا به بدن خود در تخلیه ضایعات در پی درمان كمک كنید. همچنین ممكن است به شما توصیه شود كه از خوردن غذاهایی خاص طی این زمان پرهیز كنید.

تا به این فرآیند كمک كرده و به بهترین نتایج دست یابید. یک سبک زندگی سالم با رژیم غذایی خوب و ورزش پیشنهاد می شود، اما به عنوان بخشی از برنامه درمانی برای دستیابی به نتایج نهایی تجویز نمی‌گردد.

موارد ممنوعه برای لاغری با کولتک

• تا زمانی كه كلاً سالم هستید و هیچ گونه بیماری یا عفونت پوستی در ناحیه تحت درمان ندارید،(به چند دلیل پزشكی).
  • زنان باردار و شیرده قادر به انجام این درمان نخواهند بود.
  • رژیم غذایی درمانی

مزایا و معایب لاغری شکم و پهلو با دستگاه | بهترین پیکر تراشی اصفهان

صفحه اینستاگرام مرکز راشا بهترین کولتک اصفهان

مدت زمان انجام انجماد چربی‌های بدن با کول تک

زمان یک جلسه درمانی به اندازه ناحیه و علت درمان بستگی خواهد داشت كه بر تعداد جلسات مورد نیاز اثر خواهد گذاشت. این می تواند از 1 تا 3 جلسه در یک ناحیه به فاصله 6 تا 8 هفته متفاوت باشد. یک جلسه درمانی به صورت میانگین حدود 70 دقیقه زمان خواهد برد كه این زمان شامل سرد شدن كنترل شده اولیه و گرم كردن كنترل شده نهایی در پایان می باشد، دما طی 60 دقیقه جلسه درمانی باید به 8- درجه كاهش یابد. كنترل دمایی متنوع از 3 تا 8- درجه سانتیگراد، كنترل بهینه برای نواحی بدنی خاص و ضخامت لایه های چربی را فراهم می كند.

نتایج بالینی کول تک:

• افراد می توانند نتایج را حدود 90-30 روز پس از اولین درمان ببینند.
  • كاهش 30-20 درصدی معمولاً پس از حدود 8 هفته مشخص است.
  • حداكثر 3 جلسه برای هر ناحیه به نتایج قوی تری دست خواهد یافت.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

مزایا و معایب لاغری شکم و پهلو با دستگاه

مزیت های پیاده‌ روی چیست؟

غذایی هایی برای افزایش قدرت بدنی