پیکرتراشی بدون جراحی چیست؟

پیکر تراشی بدن بدون جراحی ، به روش هایی گفته می شود که برای لاغری موضعی از برش و بیهوشی استفاده نشود. همان طور که می دانید، بهترین روش برای لاغری، انجام ورزش و همچنین رژیم غذایی سالم است که باعث دستیابی به اندام ایده آل می شود.

ورزش و رژیم غذایی، دو روش بدون جراحی برای پیکرتراشی هستند که هیچ عارضه ای نیز ندارند؛ اما در مواردی ممکن است که با انجام ورزش و رژیم غذایی سخت، باز هم چربی هایی در زیر پوست باقی مانده و باعث چاقی موضعی در برخی از اندام های فرد شوند. برای از بین بردن این چربی ها، روش های جراحی زیادی وجود دارد؛ اما ممکن است که فرد به دلایل مختلف نتواند تحت جراحی قرار بگیرد؛ زیرا پیکرتراشی با عمل جراحی تهاجمی است؛ بنابراین اکثریت افراد دوست دارند که تحت عمل های کم تهاجم قرار بگیرند.

امروزه عمل های پیکرتراشی بدون جراحی به صورت سرپایی و با عوارض بسیار کم وجود دارند، که بهترین و ماندگارترین نتایج را رقم می زنند.

بهترین کولتک اصفهان  | پیکر تراشی بدن بدون جراحی ..

کلینیک پزشکی ورزشی راشا

مزایای پیکر تراشی بدن بدون جراحی در مقایسه با جراحی

پیکر تراشی بدون جراحی | دو نوع اصلی پیکر تراشی بدن، جراحی و غیر جراحی هستند. علی‌رغم این تقسیم‌بندی ، تمام درمان‌های کاهش چربی با از بین بردن سلول‌های چربی، هیکل را باریک می‌کنند و پیکر تراشی می‌کنند. این درمان‌ها به‌ویژه برای مردان و زنانی که زندگی فعال و سالمی دارند، اما همچنان چربی‌هایی دارند که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاومت می‌کنند، مناسب هستند.

هر دو روش جراحی و غیرجراحی پیکر تراشی بدن نتایج طولانی مدتی را ارائه می‌دهند. هنگامی که سلول‌های چربی و سلولیت از بدن حذف می‌شوند، نمی‌توانند جایگزین شوند و دوباره رشد کنند. این منجر به کاهش دائمی چربی در ناحیه درمان می‌شود. بنابراین، صرف نظر از درمانی که انتخاب می‌کنید، حفظ یک سبک زندگی سالم و وزن ثابت ضروری است.

پیکر تراشی بدن بدون جراحی در مقایسه با پیکر تراشی بدن با جراحی بستگی به این دارد که می‌خواهید روی کدام اندام تمرکز کنید. درمان‌های غیرجراحی تغییر کمتری به شما می‌دهند.

همچنین به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، خطرات مرتبط با لیپوساکشن جراحی شامل: خطرات بیهوشی، عفونت، تجمع مایعات، آسیب به ساختارها و اندام‌های عمیق‌تر، لخته خون در داخل رگ‌ها، عوارض قلبی و ریوی و … است. پیکرتراشی بدن بدون جراحی خطرات کمتری دارد زیرا شامل جراحی یا بیهوشی نمی‌شود، این روش 25 دقیقه تا یک ساعت در مطب پزشک طول درمان می‌کشد. روش‌های کاهش چربی غیر جراحی در مقایسه با لیپوساکشن جراحی هزینه کمتری دارند.

آیا می توان بدون ورزش رژیم غذایی و جراحی لاغری به لاغری موضعی رسید؟

بهترین و قطعی ترین راه برای لاغری پیروی از دو اصل رژیم و ورزش است. اگر از روش های دیگر هم استفاده می شود می توان آن ها را به عنوان مکمل این دو راه در نظر گرفت. یک راه برای رسیدن به لاغری روش ‌های جراحی تهاجمی و غیر تهاجمی هستند. در چنین مواردی هم اگر فرد رژیم مناسب و تحرک نداشته باشد نتیجه عمل از بین می رود. بنابراین در هر صورت باید فرد سبک زندگی خود را برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام و کاهش وزن مد نظر خود تغییر داده و در این راه می تواند از راههای کمکی هم بهره بگیرد.

بهترین کلینیک لاغری اصفهان | پیکر تراشی

کاندیدای مناسب برای روش های مختلف لاغری بدون جراحی چه افرادی هستند؟

از روشی همچون تغذیه و ورزش همه افراد می توانند استفاده کنند. برای دیگر روش های لاغری موضعی بدون جراحی افرادی کاندیدای مناسب هستند که دارای شرایط زیر باشند.

  • چربی اضافه در یک یا چند قسمت بدن
  • نیاز به تغییرات جزئی
  • دارای سلامتی جسمی و روحی بالا
  • مشکل با جراحی یا حساسیت به بیهوشی
  • داشتن زمان برای انجام تمرینات مختلف
  • داشتن زمان برای شرکت در جلسه های مختلف درمانی
  • عدم اعتیاد به سیگار و الکل
  • توانایی رعایت یک رژیم غذایی مناسب

پیکرتراشی بدن بدون جراحی چه محدودیت‌هایی دارد ؟

فقط چربی را کاهش می‌دهد (حداقل توانایی پیکرتراشی در مقایسه با لیپوساکشن). نمی‌توانیم دقیقاً میزان چربی از دست رفته را انتخاب کنیم، فقط درصدی را تخمین می‌زنیم. برای دستیابی به نتایج مطلوب ممکن است چندین درمان مورد نیاز باشد. درمان‌ها به طور قابل توجهی وزن بیمار را تغییر نمی‌دهند و یک سبک زندگی سالم و حفظ وزن برای حفظ نتایج ضروری است.

آیا کاهش چربی بدون جراحی گزینه خوبی برای شما است؟

برای شما با وزن ایده‌آل یا نزدیک به آن‌ که نیازی به تغییر شکل قابل توجهی در ناحیۀ خاصی ندارید، درمان‌های غیرجراحی می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاهش چربی‌های مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بدون جراحی و با کمتیرن زمان استراحت باشند.

دستگاه های لاغری بدون جراحی کلینیک پزشکی ورزشی راشا

دستگاه های زیادی وجود دارند که برای لاغری موضعی بسیار مفید هستند.

انتظارات بعد از پیکر تراشی بدن بدون جراحی

تمام درمان‌ها باعث از بین بردن چربی در نواحی سرسخت می‌شود. بسته به اینکه کدام روش درمانی را انتخاب می‌کنید و کدام ناحیه را درمان مدنظر دارید، می‌توانید به طور کلی دو تا چهار جلسه برای این تکنیک‌ها در نظر بگیرید. حدود 12 تا 16 هفته طول می‌کشد تا بدن چربی را دفع کند. در آن زمان است که شما اثر کامل هر درمان را خواهید دید. هر گونه درد ناشی از این درمان‌ها به طور کلی کمترین میزان است. پس از آن، ممکن است برای چند روز کمی قرمزی، تورم، کبودی و حساسیت در ناحیه درمان را تجربه کنید.

بهترین پیکر تراشی اصفهان  | پیکر تراشی بدن بدون جراحی

هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

پیکر تراشی یک عمل جراحی زیبایی است و بنابراین بیمه تمام و یا حتی قسمتی از هزینه‌ی آن را پرداخت نمی‌کند. این عمل برای قسمت‌های مختلفی از بدن انجام می‌شود از جمله: ران‌ها، باسن، پهلو‌ها، شکم و … می‌توانند تحت این عمل قرار بگیرند که در نتیجه هزینه عمل شامل این می‌شود که چه قسمت‌هایی تحت عمل قرار می‌گیرند و هر قسمت هزینه مربوط به خود را دارد و از طرفی باید دستمزد پزشک و اجاره اتاق عمل نیز پرداخت کنید؛ اما باید تخصص پزشک متخصص، میزان تجربه او و نوع خدمات قبل و بعد از جراحی را درنظر داشته باشید.

معمولا با بررسی این موارد و همچنین، به‌روز بودن دستگاه‌هایی که توسط پزشک برای این‌کار استفاده می‌شود، می‌توانید هزینه پیکرتراشی را برآورد کنید . دقیق‌ ترین برآورد قیمت و هزینه پیکرتراشی بدون جراحی، توسط پزشک موردنظر و در جلسه مشاوره انجام می‌شود.

باید در نظر داشته باشید جراحی پیکرتراشی در صورتی که در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متبحر و مجرب انجام نشود، می‌تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم