پی آر پی مو یا هیر فیلر ؟

چطور انتخاب کنیم برای درمان ریزش مو ، پی آر پی مو یا هیر فیلر انجام دهیم ؟

همراه م باشید با متخصص کلینیک زیبایی مرکز راشا اصفهان برای درمان ریزش مو با در نظر گرفتن دو روش موثر پی آر پی مو یا هیر فیلر و اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است ؟

همراه ما باشید با مطالب پیشنهادی کلینیک پزشکی ورزشی راشا اصفهان :

پلاسمای غنی شده از پلاکت

پی آر پی مو به معنای پلاسمای غنی شده از پلاکت بوده و از موثرترین درمان های ریزش مو و کم مویی سر است. این روش کاملا طبیعی ست زیرا با جداسازی اجزای خون خود فرد و تزریق پلاسما باعث تحریک و کلاژن سازی بخش های آسیب دیده می شود.

در انجام PRP ابتدا نمونه خون به مقدار مورد نیاز از فرد گرفته می شود. سپس با استفاده از کیت های حاوی ژل جداکننده و دستگاه سانتریفیوژ، پلاکتها جدا شده و آماده تزریق می شوند.

بهترین کولتک اصفهان | بهترین کلینیک لاغری اصفهان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | . کاربرد کربوکسی تراپی برای زیبایی و لاغری .
PRP مخفف Platelet-Rich Plasma، بر خلاف کاشت مو یک درمان غیر جراحی ترمیم مو است که از خون خود برای تحریک رشد مو استفاده می کند. در حالی که این روش در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است ، مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای شما مناسب است، جوانب مثبت و منفی آن را بسنجید.درمان موی پی آر پی (پلاسمای غنی از پلاکت) یک روش غیر جراحی است که شامل تزریق پلاکت خون خود بیمار به پوست سر برای تقویت رشد و ضخیم شدن موها می شود. پلاکت ها حاوی فاکتورهای رشد هستند که می توانند رشد و بازسازی سلولی را تحریک کنند و تزریق این فاکتورهای رشد به پوست سر می تواند فولیکول های مو را تحریک کرده و رشد موهای جدید را تقویت کند.

هیر فیلر

هیر فیلر یکی از جدیدترین و تخصصی ترین درمان ریزش و کم ‌پشتی موی سر به شمار می رود‌. برای ساخت و تولید این روش پزشکان و متخصصان بسیاری سال ها تحقیق کرده اند. و مواد تشکیل دهنده هیر فیلر را از بسیاری جنبه ها بررسی نموده اند . تا دارویی تزریقی بسیار تخصصی با بهترین مواد تشکیل دهنده . را برای درمان ریزش مو، ضخیم کردن تارهای مو و کمک به رشد و تقویت آن تولید نموده اند . و در حال حاضر یکی از بهترین درمان ها است که طبق آماری که پزشکان کلینیک های زیبایی منتشر کرده اند . درصد بالایی از کسانی که این روش درمانی را انتخاب کرده اند از نتیجه ی انجام آن رضایت داشته اند.

با توجه به اینکه انجام ‌آن به تخصص و مهارت بالایی احتیاج دارد باید برای انجام اصولی، کلینیک زیبایی معتبر که مجهز به کادری مجرب می باشد را انتخاب کنند تا پزشک با تکیه بر تخصص خود با در نظر گرفتن تمام موارد ایمنی در محیطی تمیز و کاملا بهداشتی این درمان را انجام دهد.

بهترین کولتک اصفهان | بهترین کلینیک لاغری اصفهان | بهترین کلینیک زیبایی اصفهان | از مزوتراپی مو بیشتر بدانید :

هیر فیلر یک داروی مایع تزریقی تشکیل شده از غنی ترین مواد اولیه ای می باشد که باید به پوست سر تزریق شود و پس از تزریق این مواد به بافت سلول های کف سر نفود کرده و با پخش مواد مغذی سرعت گردش خون بالا می رود و تغذیه رسانی به تارهای مو با سرعت بیشتری انجا می شود که نتیجه ی آن باعث تقویت تارهای مو و ضخیم شدن آنها خواهد شد و مانع ریزش تارهای مو می شود و از بروز مشکلاتی مانند طاسی، آلوپسی و کم پشتی مو جلوگیری می کند.

لینک های کاربردی : 

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم