آشنایی با دستگاه اولتراسوند LDM-MED

اولتراسوند LDM-MED نوع جدیدی از دستگاه‌های اولترا سوند است که به کمک امواج فراصوت، درمان‌های موثر‌تری بر روی بیماران، انجام می‌دهد. برای اینکه بدانیم دستگاه اولتراسوند ال دی ام چگونه عمل می‌کند، بهتر است ابتدا به طور کلی درباره اولتراسوند، بحث کنیم. امواج اولتراسونیک، امواج صوتی مکانیکی هستند که نوسان فرکانس آن‌ها در محدوده شنوایی انسان نیست. دستگاه‌هایی که این امواج را تولید می‌کنند، به اختصار اولتراسوند نامیده می‌شوند.

از این تکنولوژی در موارد بسیاری از جمله صنعت، امنیت و درمان‌های پزشکی استفاده می‌شود. برای مثال از کاربرد‌های اولتراسوند در علم پزشکی، درمان چاقی‌های موضعی است.

دستگاه اولتراسوند با ایجاد امواج با فرکانس ۴۰۰۰۰ هرتز، باعث لرزش سلول‌های چربی شده و به از بین بردن چربی، در ناحیه مورد نظر کمک می‌کند. اولتراسوند ال دی ام با تکنولوژی جدید‌تر، کمک می‌کند که چروک‌های پوست کاهش پیدا کرده و پوست سفت‌تر شود. به عبارتی همزمان با لاغری موضعی، به پوست حالت ارتجاعی می‌دهد و ساختار آن را بهبود می‌بخشد. حتی در بعضی از موارد از این دستگاه برای درمان آکنه و اگزمای مزمن هم استفاده می‌شود. همین خصوصیات باعث شده است که اولتراسوند ال دی ام برای از بین بردن غبغب و چاقی‌های ناحیه صورت هم، بسیار مناسب باشد.

کلینیک پزشکی ورزشی راشا

 بهترین کلینیک لاغری اصفهان | ..اولتراسوند LDM-MED لاغری

اولتراسوند LDM-MED پیشرفته ترین دستگاه لاغری در اصفهان

دستگاه اولتراسوند LDM-MED اصفهان جدیدترین دستگاه لاغری در جهان و ایران است که شرکت ولکامنت آلمان آن را ساخته است. دستگاه LDM-MED با امواج اولتراسوند یا مافوق صوت و با فرکانس های ۱، ۳ و ۱۰ مگاهرتز کار می کند. با این دستگاه می توان به طور همزمان فرکانس های مختلف را به بافتهای چربی رساند و بیشترین نتیجه را از درمان گرفت.

فرکانس های ۱ و ۳ دستگاه ال دی ام برخلاف فرکانس ۱۰ مگاهرتزی آن نمی توانند روی لایه های اپیدرم (لایه رویی پوست) و درم (لایه زیرین اپیدرم) متمرکز شوند. در نتیجه نقش موثری در بازسازی کلاژن های سطح پوست و لیفتینگ پوست ندارند. این فرکانسها فقط به زیر درم نفوذ کرده و چربی ها را آب می کنند.

اولتراسونیک لاغری

اولتراسوند LDM-MED لاغری یکی از تکنولوژی‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به دلیل تاثیرگذاری سریع و مفید، بدون عوارض جانبی، در کلینیک‌های تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاقی زمینه‌ای برای ابتلا به بیماری‌های مختلف است که اغلب آن‌ها مزمن هستند.

بیماری‌هایی مانند نارسایی‌های قلبی عروقی، نارسایی‌های کبد، کلیه، دیابت و … یکی دیگر از تأثیرات مخرب چاقی هم بر ظاهر فرد است که اعتماد به نفس را کاهش می‌دهد و تمام نقاط مثبت ظاهری را تحت الشعاع قرار می‌دهد برای همین تقریباً هیچ کسی در دنیا وجود ندارد که بخواهد چاق باقی بماند. در برخی از موارد هم رژیم‌های لاغری و ورزش به طور کامل پاسخگو نیستند.

برای مثال فرد، وزن قابل توجهی از دست می‌دهد ولی در قسمت‌هایی از بدن و صورت همچنان، قسمت‌هایی به شکل موضعی چاق باقی می‌مانند. در این مواقع با مراجعه به پزشک و تحت نظر او، روش اولتراسونیک لاغری به کمک شما می‌آید. با استفاده از اولتراسونیک لاغری، از شر چاقی‌های موضعی برای همیشه خلاص می‌شوید. البته برای اینکه نتیجه مطلوب و ماندگاری بگیرید بهتر است بعد از کاهش سایز، سبک زندگی خود را تغییر داده و با رژیم غذایی سالم، زیبایی خود را حفظ کنید.

بهترین پیکر تراشی اصفهان | اولتراسوند LDM-MED لاغری .

نحوه عملکرد دستگاه ال دی ام لاغری

دستگاه لاغری اولتراسوند LDM-MED با داشتن عملکردهای متفاوت زیر می توانند باعث لاغری موضعی و کاهش سایز بدن بدون بازگشت آن می شوند :

  • تجزیه سلولهای چربی (fat cell)

فرکانس های ۱ و ۳ مگاهرتزی دستگاه ال دی ام به عمق پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد هیچ عارضه جانبی، باعث لرزش سلولهای چربی می شوند. این لرزشها منجر به شکسته شدن پیوند بین سلولهای چربی شده و آنها را از یکدیگر جدا می کند.

چربی درون سلولی (تری گلیسیرید) به صورت گلیسرول و اسید های چرب که واحدهای سازنده چربی هستند، شکسته شده و این واحدها وارد خون می شوند. این ترکیبات صرف سوخت و ساز و تولید انرژی شده و با افزایش متابولیسم چربی در بدن از بین می روند.

  • تخلیه مایع لنفاوی

دستگاه لنفاوی مکمل دستگاه گردش خون است که در آن مایع شفافی به نام لنف جریان دارد. لنف کمک می کند مایعات بین سلولی از بافتها خارج و وارد خون شوند. این کار به بهبود متابولیسم در بدن کمک می کند.

ال دی ام نفوذپذیری غشای سلولها (دیواره سلولی) را بیشتر کرده و کمک می کند چربی های تجزیه شده توسط فرکانس های این دستگاه، همراه آب از سلولها دفع می شود. این چربی ها با گردش لنف از محل تحت درمان دور شده و از طریق ادرار از بدن خارج می شوند.

به همین علت است که پزشکان قبل و بعد از لیپوساکشن (تخلیه چربی با جراحی) از این دستگاه برای تخلیه لنف که حاوی چربی های زائد است، استفاده می کنند. بعد از هر جلسه ال دی ام می توانید با پیاده روی، رژیم غذایی سالم و نوشیدن آب فراوان سرعت خروج این چربی های شکسته شده را از بدنتان بیشتر کنید.

بهترین کولتک اصفهان  | . اولتراسوند LDM-MED لاغری

مزایای لاغری با دستگاه ال دی ام در اصفهان

علاوه بر اینکه لاغری با دستگاه اولتراسوند LDM-MED یک روش ایمن، سرپایی و غیر تهاجمی است که بدون درد، خونریزی و کبودی انجام می شود، لاغری با این دستگاه از مزایای دیگری نیز برخوردار است، مثلا:

درمان لیپدیما

لیپدیما بیماری است که در آن هر دو پا به دلیل رسوب چربی در زیر پوست خیلی بزرگ می شوند. این عارضه فقط مختص افراد چاق نیست و در هر شخصی با هر وزنی ممکن است رخ دهد. علت لیپدیما نامعلوم بوده و این عارضه با گذشت زمان بدتر می شود. افراد مبتلا به این عارضه می توانند با دستگاه ال دی ام، پایین تنه خود را لاغر کنند.

لیفتینگ پوست

بنابر تجربه کلنیک پوست استرالیایی کارپاتی، فرکانس ۱۰ مگاهرتزی ال دی ام در لایه های سطحی پوست متمرکز شده و تغییرات مثبتی را در شرایط پوست ایجاد می کند. این تغییرات منجر به جوانسازی و لیفتینگ پوست در محل تجمع چربی ها می شود.

این تغییرات مثبت شامل:

۱) تسریع در کلاژن سازی (پروتئین مهمی برای استحکام و جوانسازی پوست)،

۲) انقباض عضلانی،

۳) تسریع ترمیم سلولی

۴) افزایش انتشار مواد مختلف بین سلول و مایعات اطراف سلولها هستند که منجر به جوانسازی و استحکام پوست می شوند.

اگر می خواهید لاغری موضعی اصفهان را با ال دی ام انجام دهید، می توانید به کلینیک لاغری مرکز پزشکی ورزشی اصفهان  مراجعه و زیر نظر متخصص  درمان با این دستگاه را انجام دهید.

 

نظر خود را بنویسید

سوالی دارید؟ ما در خدمت هستیم